Als u een nieuwe computer aanschaft, wilt u uw bovenal een betrouwbare PC, die probleemloos aan uw voorwaarden voldoet, qua functionaliteit, performance en capaciteit.
Mocht er echter onverhoopt toch iets niet correct (meer) functioneren, leveren wij uiteraard minimaal de beste garantie zekerheid conform onze richtlijnen en voorwaarden
GARANTIE
ComputerUnlimited garandeert dat de te leveren zaken voldoen aan de gebruikelijke eisen en normen die daaraan kunnen worden gesteld en vrij zijn van welke gebreken ook. Wij streven er naar u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Primair door uitsluitend de allerbeste componenten toe te passen. Maar ook na de garantie van de fabrikant kunt U van ons de maximale inzet verwachten om uw probleem of klachten op te lossen. Daarnaast hebben we over het algemeen de meeste onderdelen op voorraad zodat een onderdeel snel vervangen kan worden en de garantieafhandeling voor onze rekening kunnen nemen. Ons streven is dat u niet alleen weer snel, maar ook over 10 jaar de computer nog kunt gebruiken..
KLACHTENREGELING
Omdat wij onze klanten een optimale service willen verlenen vinden wij het belangrijk van u te horen als u klachten heeft over het door u gekochte product. Doe dit - mede om eventuele schade te beperken - zo snel mogelijk. Volgens de wet is een klacht op tijd kenbaar gemaakt als dit binnen twee maanden na ontdekking gebeurt. Het is in uw belang om uw klachten schriftelijk kenbaar te maken. Als u een klacht bij ons indient zal die uiterlijk binnen 14 dagen worden beantwoord. Hebben wij daarvoor meer tijd nodig, dan laten wij u binnen 14 dagen weten wanneer u antwoord kunt verwachten.
VRAGEN ?
We nemen uw reacties en klachten serieus en zullen vertrouwelijk omgaan met de informatie conform de GDPR privacy regels.
Voor info en vragen kunt U altijd contact met ons opnemen.